אבי בלום מניו יורק: "האמריקאים התנגדו להגעת סמוטריץ'"

    אסתי פלד 2 Comment on אבי בלום מניו יורק: "האמריקאים התנגדו להגעת סמוטריץ'"

    אבי בלום לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "עד לאמצע השבוע שעבר האמריקאים לא אישרו לבצלאל סמוטריץ׳ ויזה לארה"ב ובחב״ד הפעילו לחצים אדירים להוצאתה" | האזינו

    צילום: קול חי
    16:05
    06.05.24
    קובי פינקלר No Comments on המבצע הצבאי בטול כרם: מחבל חוסל, מטענים הושמדו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שסמוטריץ' טען שהוא ביטל את הגעתו לכינוס שלוחי חב"ד המתקיים בניו יורק כדי למצות את המו"מ, אבי בלום חושף את מאחורי הקלעים ב"מהדורה המרכזית". "בחב"ד נשמו לרווחה כשסמוטריץ' ביטל את הגעתו לכינוס השלוחים. הם קיבלו מסרים מהמפלגה הדמוקרטית, ומתורמים המזוהים איתה שזה לא לרוחם".

    "הוא לא קיבל בכלל ויזה עד שבוע שעבר" הוסיף בלום, "הוא טוען שהוא קיבל את הוויזה, אבל אמר שהוא לא יגיע. האמריקאים עשו הכל שהוא לא יבוא לכאן".

    על המאבק המשפטי על הצלת הפריטים ההיסטוריים של חב"ד אמר: "הרבי אמר שהוא לא מסכים שיוציאו את הספרים באישון לילה, אלא לאור יום כמו יציאת מצרים. חב"ד מנצלת את מלחמת רוסיה אוקראינה, כדי להביא פריטים היסטוריים. היה מאבק משפטי ארוך".

    האזינו לדיווח מהמהדורה:

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      קשה מאוד להאמין שהם הלכו כל כך רחוק בהתערבות בוטה ומחוצפת כל כך.
      אם זה נכון, מדובר ברעידת אדמה, בחציית כל הקווים האדומים.
      מעולם לא היתה התערבות כה בוטה בענייניה הפנימיים של ישראל, בטח שלא ע"י מדינה כמו ארה"ב, והנושא הזה דורש תגובה חריפה ביותר תקיפה וחד משמעית ומיידית.
      דבר ראשון מינוי סמורטריץ לשר הביטחון לאלתר והפקדת מלוא הסמכויות בידיו.
      בנוסף וקאט של הצהרה למנות אותו גם לסגן ראש ממשלה.
      נראה מה יעשו החצופים הללו עם ההכתבות המוטרפות שלהם

    2. 1

      הם צריכים להתנגד להגעת אחמד טיבי ה י ו ע ץ לשעבר ש ערפאת שעודד את האינתיפאדה השנייה ואת הגעת כסיף שאינו מתנגד לטרור נגד ה"כיבוש" וסאמי אבו שחאדה שבין השאר, סרב לגנות ירי על אוטובוס של אזרחים כי זה "התנגדו לכיבוש" בראיון הוא אמר, ואיימן עודה(הלל את נסראללה מנהיג החיזבאללה ועוד) ועוד ועוד ועוד וגם א של יאיר גולן שמקלל אונו במה שאמר שהוא "מזהה תהליכים…, (כמו בגמניה הנאצית לפני כ-90 שנה… הוא אמר "תהליכים בשנות ה-30 שך המאה הקודמת" המאה הקודמת ומתי?? בטכס יום הזיכרון לשואה (כמומני שאמר זאת ב"יד ושם") בושה וחרפה אלו לא מילים להגדיר ….